Tatvan”da ‘AK MASA’ 20 Ayda 91 Bin Çağrı Aldı « Tatvan Sesi Gazetesi #EVDE KAL

SON DAKİKA

Tatvan”da ‘AK MASA’ 20 Ayda 91 Bin Çağrı Aldı

Bu haber 14 Ocak 2021 - 15:34 'de eklendi ve 255 views kez görüntülendi.

Tatvan Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’e bağlı Ak Masa Birimi, 20 ayda 91 bin 56 çağrıya ve sosyal medya ve WhatsApp ihbar hattına cevap verdi.

Etkin bir şekilde çalışmaya başlayan ALO 153 Çağrı Merkezi, sorunlara çözüm üretmek amacıyla kesintisiz çalışıyor.

“ALO 153 Çağrı Merkezi”nin kayıtları personel tarafından ilgili birimlere yönlendiriyor.Ayrıca sosyal medya ve WhatsApp ihbar hattı üzerinden gelen taleplerde Ak Masa üzerinden kayıt altına alınıyor.

153 Ak Masa hattı ile vatandaşların taleplerini daha rahat ve hızlı bir şekilde dile getirdiklerini belirten Tatvan Belediye Başkanı Mehmet Emin Geylani şu açıklamalarda bulundu. “Vatandaslar ile iletişimi artırmak için 7 gün 24 saat çalışan ‘ALO 153 Çağrı Merkezi’ni göreve geldiğimiz zaman aktif hale getirdik. Hangi birime talep geliyorsa arkadaşlarımız ilgili birime bilgi veriyor. Oradaki arkadaşımız vatandaşın talebini değerlendirerek bir kaldırım, bir arıza neyse talebi veya bir sosyal belediyecilik adına yapılması gereken ne varsa, ilgili birime haber veriyor. Kendi içerisinde, çözümler üretip yeniden vatandaşımıza geri dönüş sağlıyor. Aylık olarak arama raporlarını inceleyerek sorunun çözümü konusunda ilgili birimlerimiz ile değerlendirme yapıyoruz. 153 Ak Masa hattı sayesinde kontrol mekanizması da oluştu” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.